Pembantu rumah guna barang majikan buat konten Tiktok, kantoi video tersebar dan rembat barang peribadi

Subscibe Untuk Isu-isu Viral Kemaskini Terkini Follow TERASMALAYSIA

Pembantu rumah guna barang majikan buat konten Tiktok, kantoi video tersebar dan rembat barang peribadi

Baru-baru ini, seorang gadis berkongsi melalui hantaran video tiktoknya tentang bekas pembantu rumahnya yang menggunakan barang-barang miliknya untuk membuat video TikTok.

Majikan kepada pembantu rumah tersebut telah berkongsi video yang dibuat oleh wanita tersebut dengan mengatakan bahawa pembantu terbabit telah membuat video tiktok sambil menggunakan laptop apple miliknya. Tidak hanya itu, baju berwarna merah yang dipakai oleh bibiknya itu juga merupakan miliknya.

Tidak hanya itu, selain memakai pakaian milik majikanya, pembantu rumah itu juga tanpa segan silu mengambil vitamin majikannya untuk membuat video di TikTok . Pembantu rumah tersebut menyarankan orang ramai untuk mencuba vitamin tersebut untuk kesihatan.

Pembantu rumah itu juga telah memakai jaketnya dan bergambar menggunakan cermin di dalam biliknya. Majikan tersebut berasa sangat marah dan bimbang jika pakaian dalam miliknya juga telah digunakan oleh bekas pembantu rumahnya itu secara diam-diam. Pakain-pakaian berjenama miliknya seperti LV dan ZARA juga telah dikatakan hilang. Rakan-rakan majikan tersebut telah menasihatinya supaya wanita tersebut sudah tidak terlalu baik dengan pembantu rumah kerana bimbang perkara tersebut berulang kembali.

Sumber

Baca : Tengah sedap menjamu selera makanan ‘hits’di Korea, gadis terkejut tengok kepala babi sebelah mangkuk makanan

Leave a Comment