TerasMalaysia

Wanita ini sanggup jual telefon bimbit terpakai siap bagi free gambar seksi sendiri demi raih untung

Subscibe Untuk Isu-isu Viral Kemaskini Terkini Follow TERASMALAYSIA

Wanita ini sanggup jual telefon bimbit terpakai siap bagi free gambar seksi sendiri demi raih untung

Jualan telefon pintar terpakai telah meningkat 11.5% pada tahun 2022 berbanding tahun sebelumnya. Hal ini menunjukkan para pengguna sudah mula selesa mendapatkan telefon pintar terpakai dan menghakis stigma barangan terpakai adalah palsu atau berlaku penipuan waranti untuk melariskan jualan.

Baru-baru ini, tular media sosial seorang wanita mahu menjual telefon pintarnya dengan menyertakan bersama konten panas.

Menerusi ciapan seorang pengguna Twitter @sondesix, beliau menjumpai satu tangkap layar yang menawarkan sebuah telefon pintar terpakai bersama gambar panas si pemiliknya. Dapat dilihat gambar panas itu memenuhi ruangan galeri telefon tersebut dan ditawarkan sebagai pakej untuk pembeli ‘bertuah’.

Malah, pemilik yang berasal daripada Indonesia itu tanpa segan silu mempromosikan telefon pintar tersebut secara terbuka di IG dan cuba menjualnya kepada pengikut akaun. Di samping itu. dikatakan telefon pintar itu berada dalam keadaan 99% masih bagus untuk menarik lagi minat orang untuk membelinya.

Perkara ini sekaligus mencuri perhatian pengguna internet yang mana sangat terkejut dengan teknik penjualan itu. Di samping berjaya menarik minat ramai untuk mendapatkannya, ada yang risau akan salah guna gambar tersebut untuk tujuan penipuan.

Sumber

Baca : Wanita Jepun dapat ‘hadiah’ masa sambut festival holi di India, siap bergilir lagi

Leave a Comment